Chilldagje

13 januari 2018 - Bangkok, Thailand

Vanochtend waren meren en ik allebei best wel moe, dus hadden niet echt zin om een stuk te reizen en weer meer tempels te bekijken. Daarom kozen we maar voor een lekker chilldagje 😊. We hebben eerst wat rondgelopen en wat gegeten en gedronken. Toen zijn we lekker verwend met een Thaise massage. Dat was wel wat anders dan de massages die ik gewend ben maar echt super fijn! De masseuses gebruikten hun hele handen, voeten en ellebogen om ons in allerlei houdingen te brengen en masseerden ons hele lichaam door overal te drukken. Toen het klaar was waren we helemaal content met alles en voelde ons lichaam als herboren 😁.
Daarna hebben we een stukje gewandeld naar een vet groot park. Daar in een bootje rondgepeddeld op een meer, gitaar op schoot en volop genieten!
Later zaten we in het gras te acrobatieken en zagen we een groep jongens een balspel spelen, een soort voetbal maar dan met een volleybalnet. Ze hadden skills waar je u tegen zegt en we waren dan ook diep onder de indruk.
Op de terugweg naar huis lekker wat gegeten bij een kraampje en als kers op onze laatste avond in Bangkok nog een biertje gedronken op een rooftopbar.
Morgen reizen we door naar Ayuttaya, de oude hoofdstad van Thailand. Op naar weer een nieuw avontuurtje 🤗