Jungle vibes

20 februari 2018 - Koh Phangan, Thailand

Al onze spullen weer inpakken en op naar de volgende plek: jungle vibes hostel.
De weg ernaartoe was een flinke wandeling; zo'n drie kwartier volbeladen lopen door de hitte. Het duurde nog wel wat langer dan dat, doordat meren en ik onderweg allerlei leuke winkeltjes tegenkwamen en uiteindelijk best wat leuke spullen hebben gekocht.
Aangekomen in jungle vibes merkten we meteen dat er een hele andere sfeer was dan in het vorige hostel. Iedereen is super sociaal en het is veel minder party hardy.
Na wat gesetteld te zijn gingen we even wat eten. Toen we buiten zaten onder het genot van een heerlijke burger begon het ineens keihard te regenen. (Volgems mij de eerste leer dat we dit meemaken hier sinds bangkok). Gelukkig zaten we droog en het was eigenlijk wel fijn dat de lucht nu wat frisser aanvoelde.
Savonds was het vet gezellig in het hostel. Met veel mensen van hier zaten we eerst lekker te kletsen in de soort van woonkamer, waarna de avond werd afgesloten met een heerlijke jamsessie. 5 gitaristen, 4 gitaren, een mondharmonica en heel veel mensen die verschillende talen spreken en zingen. Zó genieten 😁