Back in Chiang mai

11 februari 2018 - Chiang Mai, Thailand

Sochtens ging ik de reis naar het zuiden plannen en boeken. We konden wel pas morgenavond weg, dus hadden nog anderhalve dag in Chiang mai. De rest van de ochtend en middag werd in beslag genomen door een lange wandeling naar het treinstation, om te proberen onze tickets van Bangkok naar Suratthani op te halen. Dingen gaan hier namelijk niet zo handig als in Nederland, dat als je online een kaartje koopt je gewoon een online ticket hebt die je desnoods nog even moet uitprinten. Hier printen zij het kaartje en word dat met de post opgestuurd naar een punt waar je het op kan halen. Ons kaartje werd naar Bangkok gestuurd, waar we het niet zouden kunnen ophalen vanwege overstap- en openingstijden. Het was nog wel even een gedoe maar uiteindelijk hebben we naar het bedrijf kunnen bellen en wat geregeld.
Tijdens de wandeling heen en terug kwamen we erg veel leuke winkeltjes tegen en hebben we ons een beetje laten gaan in het kopen van mooie kaartjes.. 😅 We hebben onderweg ook even gelunched bij een toastwinkel, waar ze ziek veel verschillende soorten toast hadden met erg creatieve toppings 😂.
'S avonds hebben we heerlijk gedanst in de reggaebar, waar een liveband aan het optreden was. De jongens zaten in een hele goede vibe met elkaar, waardoor het zo lekker was om met ze te dansen. 😄