Bed bugs 😓

26 januari 2018 - Chiang Mai, Thailand

In ons hostel waren al een paar mensen naar onze kamer verplaatst omdat er in die van hun bed bugs zaten. Nou waren wij hier een beetje bang van geworden en waren dus extra alert. Gisteravond konden we niks vinden maar vanochtend zag meren ineens een over haar bed lopen! 😟. We hebben gelijk maar actie ondernomen: al onze kleren ed in de was gegooid en onze backpack in een vuilniszak in de volle zo'n, zodat de beestjes dood zouden gaan van de hitte. Zelf gedouched en haar gewassen en daarna schone kleren aangedaan. We zouden eigenlijk nog 1 nacht in dit hostel blijven, en het personeel wou nog dat we naar een andere kamer gingen, maar we zijn toch maar naar een ander hostel gegaan. Omdat we bijna de hele dag op onze wassen moesten wachten hebben we verder niet veel meer gedaan dan potjes poolen, wat boodschappen doen, serie kijken en ons een beetje vervelen.
'S avonds hebben we in het nieuwe hostel nog even geskyped met jeppe en zijn daarna lekker gaan slapen.