Telkens te laat

25 januari 2018 - Chiang Mai, Thailand

Sochtends zijn we weer naar het marktje gegaan en hebben naast wat fruit en een smoothie droge rijst gekocht om jongleerballetejs mee te maken. Na dat gedaan te hebben en wat gespeeld te hebben wouden we naar het park gaan, dat op ongeveer 30 minuten lopen van ons hostel lag. Het wandelen was bijna niet te doen omdat het zo verschrikkelijk heet was. Toen we daar aankwamen bleek ook nog eens dat het park net sinds die dag onder constructie was, en dat we er dus niet in konden.. We zijn toen maar even ergens anders in het gras gaan zitten en zijn daarna weer in een boog naar huis gegaan. Niet veel later wouden we nog weer naar de grote markt gaan om een nieuwe tas te kopen. Daar aangekomen bleken de winkels met kleren en spullen echter al gesloten.. Weer pech dus 😟. Gelukkig waren er nog wel heel veel kraampjes met ziek goedkoop eten en hebben we zelfs pasta kunnen scooren!
Terug aangekomen in het hostel hebben we niet veel meer gedaan dan nog wat gepooled en series gekeken tot we gingen slapen.