Ladyboyys

22 januari 2018 - Chiang Mai, Thailand

Meren had een bikini nodig en ik wou een nieuw boek kopen omdat ik die van mij gisteren had uitgelezen. We begonnen de dag dus met een uitstapje naar de markt 20 minuutjes lopen van ons hostel. Toen we daar aankwamen werden we steeds weer verbaast over hoe groot het was. Het begon al met kraampjes langs de weg, waarvan ik eerst dacht dat het alles was. Toen bleek dat je ook naar binnen kon in een supergrote hal, die toen nog een verdieping bleek te hebben, en nog een, en nog meer verdiepingen tussen de verdiepingen.. de kraampjes stonden allemaal door elkaar en er waren veel die ongeveer hetzelfde verkochten, maar tegelijkertijd was er ook zó veel verschillends! Veel verschillende soorten eten, kleren, schoenen, tassen, kleren, sierraden, bakjes, beeldjes, bestek etc. Zelfs motoren!
Op een gegeven moment wisten meren en ik echt niet meer waar we al wel en niet geweest waren, raakten een beetje verdwaald en duizelig en zijn naar weggegaan. In de tussentijd hebben we wel wat leuke dingetjes gescoord natuurlijk.
'S avonds zijn we naar de ladyboy show geweest. Dat was echt ge-wel-dig. Een groep vrouwen die vroeger mannen waren (sommigen supergoed omgebouwd, andere iets minder of nog in het proces) maakten er een hilarische show van. Playbackend en in over de top kostuums voerden ze hun sexy choreografie uit. Af en toe betrokken ze hun publiek er ook bij, door een jongen wat extra aandacht te geven of mee naar het podium te nemen. Wij zaten vooraan aan een tafel met wat Franse gasten, die het er flink van kregen. Zij waren, net als wij en de rest van het publiek, helemaal hyped dus vonden het alleen maar helemaal geweldig. Ook heerlijk toen 10 vrijwilligende jongens uit het publiek werden meegenomen naar de kleedkamer. Tien ze er weer uit kwamen hadden ze allemaal een mooi jurkje aan en een pruik op, en mochten ze ook even een show geven. Een van onze Franse jongens zat er ook bij en hij deed het geweldig 😁.
Na de show zijn we nog even in een reggae cafe gaan zitten, waar we een biertje hebben gedronken en vooral op de kleine dansvloer hebben gedanst. Er was nog een Spaans vrouwtje, dat de hele tijd met me wou dansen, de salsa ofzo. We begrepen elkaar totaal niet en ik deed maar wat maar ze leek het erg leuk te vinden 😆. Toen we aankwamen in het hostel hebben we nog even met Gary geskyped, heel gezellig. Daarna lekker gaan snurken 😪