Op naar pai

28 januari 2018 - Pai, Thailand

'S ochtens hebben we de laatste spullen ingepakt en zijn we wat gaan ontbijten bij het marktje. Toen was het even wachten tot het busje kwam, waarin we met zn twaalven de naar Pai zouden rijden. Een weg van bijna 1000 km door de bergen, met wel 762 bochten! Dat was wel duidelijk te merken ook 😅.
Aangekomen in Pai moesten we nog een stukje lopen naar ons hostel, Darling view point hostel. Een superleuke en mooie plek in de natuur met allemaal houten hutjes die aan elkaar gebouwd op de berghelling staan. Overal terrasjes en balkonnetjes met hangmatten, schommelstoelen en bedden vol kussens in verschillende kleurtjes. En het uitzicht.. amazing! We kijken uit over het stadje met de bergen als decor. Echt adembenemend. Na wat genoten te hebben zijn de de berg weer afgewandeld naar het centrum, om de nachtmarkt te bekijken en avond te eten. Het is hier ontzettend gezellig en ik kreeg een beetje een festival gevoel. Ook heel veel kraampjes en winkels met leuke kleren, meren en ik moesten ons echt inhouden 😅. Aan het einde van de avond hebben we nog even een biertje gedronken en zijn toen weer naar huis gewandeld. Onderweg zijn we nog bijna verdwaald omdat het zo donker was. Het word hier in de bergen erg koud 's nachts en dat was 's avonds al goed te voelen. Best wel fijn, dat het niet de hele tijd zo benauwd is 😁