Verbrand en gesdanst

29 januari 2018 - Pai, Thailand

Voor ons ontbijt zijn we weer de helling afgewandeld naar het centrum en daar in een schattig cafeetje gaan zitten. Daarna zijn we weer teruggewandeld en hebben we de gitaar en tekenspullen ingepakt en meegenomen naar de rivier. Het was nog vrij vroeg dus we konden lekker even zonnen, gitaarspelen, muziek luisteren en tekenen. Af en toe een stukje de rivier in en genieten maar! Alleen jammer dat ik er niet aan had gedacht mn rug in te smeren toen ik op mn buik lag te tekenen.. toch lekker verbrand dus🙃.
Toen de zon hoger begon te staan zijn we weer naar het hostel gegaan en hebben we daar een tijd lang zitten schilderen in de fijne sfeer van de terrasjes en balkonnetjes hier. Er is hier ook een zwembad (érg koud wel) waar we ook nog een duikje in genomen hebben.
Rond 5 uur daalden we weer af naar de nachtmarkt om wat te eten en even te shoppen. We hebben ons nog best goed ingehouden, en allebei maar 1 shirtje en een armbandje gekocht. We hebben ons wel nog laten verleiden door het happy hour van een leuk barretje met live muziek, waar we even fancy gingen doen en een cocktail hebben gedronken. Op de weg naar huis liepen we langs een half open club waar erg chille dansmuziek werd gedraaid. Daar dan toch ook nog maar een biertje besteld en bijna meteen werden we meegetrokken in een gezellige danscirkel, waar steeds meer mensen gewoon hun schoenen uitdelen. Uiteindelijk stonden we met zn allen op blote voeten lekker los te gaan. Love Pai!