Poolen, eten, poolen en eten

24 januari 2018 - Chiang Mai, Thailand

We hadden geen wekker gezet en werden best laat wakker. Het was erg warm en beide hadden we niet heel veel zin om grote dingen te ondernemen. Ik ben iets eerder opgestaan dan meren en heb een rondje gewandeld op zoek naar een marktje om ontbijt te kopen en een plekje om goedkoop koffie te drinken. Na een stukje gelopen te hebben kwam ik op een leuk marktje met veel fruit, groenten en kleren. Ik heb daar wat fruit gekocht en ben toen verder gelopen tot ik tot mijn blije verassing een schattige bakkerij tegenkwam met normaal brood! Al het brood dat je hier in de supermarkten en bakkerijen kan vinden is erg zoet en wit. Dit stevige brood was dus erg welkom 😊. Later vond ik nog een leuk en goedkoop koffietentje en was mijn ochtendwandeling tot een eind gekomen.
Na ons ontbijt hebben we wat potjes pool gespeeld op de pooltafel in ons hostel.
Toen we weer naar het marktje en de 7/11 gingen om meer eten te halen zagen we weer een motorongeluk, toen een klein meisje de straat over probeerde te steken. Gelukkig waren er geen ernstige gewonden.
Thuis hebben we weer meer pool gespeeld en ons eten gegeten. Verder is er niet veel bijzonders gebeurt. Alleen dat de noorse gast die we hebben ontmoet een beetje een creep is.. een erg aardige man uit Brazilië die hier ook slaapt waarschuwde ons voor hem. Blijkbaar had hij wat gekke dingen gezegd en ook geprobeerd kamers te wisselen zodat hij bij ons sliep.. Gelukkig had het meisje van de receptie ook al meegemaakt dat het een beetje een enge jongen was en een smoesje bedacht waardoor dat niet kon 😅