Sereen wakker worden

30 januari 2018 - Pai, Thailand

Wakker worden, Opstaan, tanden poetsen, op het balkon genieten van het uitzicht en de ochtend, daar mediteren en eens even lekker stretchen. Wat een heerlijke manier om de dag te beginnen! 'S ochtends hebben we bij ons hostel voor het eerst op een scooter gereden. De manager van het hostel legde ons uit hoe alles werkte en heel voorzichtig hebben we allebei een rondje gereden om wat te oefenen. De scooters zijn hier heel krachtig (meer dan 100 cc) dus je moet erg oppassen dat je niet te veel gas geeft 😅. Verder zijn we een aantal keren de berg op en neer gegaan en de bamboebrug over om bij het centrum te komen. Daar wat afgestruind en lekkere dingetjes gegeten 😊. Meren wil hier graag dreads laten zetten, dus we wandelden naar een plekje waar dat kon, maar helaas was die telkens dicht.. Ook hebben we beide even wat dingen bijgewerkt qua foto's organiseren, boekjes schrijven etc.
'S avonds op het marktje ben ik toch weer gevallen voor een nieuwe tas, om degene die ik vorige week gekocht heb te vervangen.. 😅